Trots! opent haar deuren

Een unieke plek voor nieuwe, vintage & handgemaakte producten en een ontmoetingsplek in de gemeenschap Twello.

Per 22 november opent de nieuwe winkel Trots!, vol met mooie producten, haar deuren in het hart van Twello aan de Dorpsstraat 8a. Deze bijzondere plek is tot stand gekomen dankzij het harde werk dat wordt verricht binnen de training en dagbestedingslocatie van ABC de Cirkel. De collectie bestaat uit hoogwaardige producten en draagt bij aan een belangrijke missie: het bieden van een podium aan onze getalenteerde makers.

Trots! neemt haar intrek in het schitterende winkelpand van gebouw Irene. Daar is niet alleen plaats voor de verkoop van handgemaakte en nieuwe producten, het is ook een plek voor samenwerking met de Protestante Gemeente Twello en het dorp Twello. Gedurende de openingstijden van Trots! is het Stiltecentrum van de Dorpskerk namelijk ook geopend. De medewerkers van Trots! zullen de deur van het Stiltecentrum openen en afsluiten.

“Met Trots! streven we naar een omgeving waarin mensen zich welkom voelen, waar hun talenten worden benut en waar ontmoeting en verbinding centraal staan. We kijken dan ook uit naar een mooie toekomst vol inspiratie, creativiteit en verbinding. Samen kunnen we een prachtige bijdrage leveren aan de gemeenschap van Twello”, aldus de directievoorzitter van ABC de Cirkel, Esther Nales.

Iedereen is van harte uitgenodigd om vanaf 22 november 2023 langs te komen voor een kop koffie met iets lekkers, een gezellig praatje, het delen van ideeën en het aangaan van nieuwe samenwerkingen. Om 16.00 uur is de officiële opening.