Beheer en Verhuur

Verenigingsgebouw Irene

Gebouw Irene is te huur voor uw activiteiten

Gebouw Irene, gelegen naast de kerk biedt verschillende mogelijkheden voor zaalverhuur voor grote en kleine gezelschappen.

Naast de grote zaal op de begane grond en een zaal op de bovenverdieping, heeft dit gebouw ook de beschikking over een grote kelder die ideaal is voor het ontplooien van activiteiten voor de jeugd, zoals clubavonden, cursussen of disco.

Ook bieden wij mogelijkheden bij uitvaarten, condoleances en volledig verzorgde koffietafels.

Er zijn toiletvoorzieningen op alle drie de verdiepingen en het gebouw is met het invalidentoilet en de lift ook toegankelijk voor rolstoelgebruikers. In de omgeving zijn ruime parkeermogelijkheden.

Irene beschikt tevens over (draadloos) internet.

Verhuur Dorpskerk

Onze Dorpskerk is in 2011 intern verbouwd en is daardoor meer geschikt voor multifunctioneel gebruik. Er is plaats voor evenementen van uiteenlopend karakter, niet alleen concerten, maar ook voorstellingen of bijeenkomsten met een wat ‘statischer’ karakter, zoals lezingen.

Faciliteiten

Interieur Dorpskerk Twello

De kerk biedt een ruimte van 8 bij 26 meter, en heeft 250 zitplaatsen. De kerk is voorzien van een uitstekende verwarming en beschikt over audiovisuele voorzieningen. U kunt uw foto's of presentaties tonen via drie grote beeldschermen en daarbij uw eigen muziek afspelen.

De kerk beschikt over (draadloos) internet. Dit alles betekent: optimale flexibiliteit.

Contact

We geven u graag meer informatie over de mogelijkheden van verhuur met u in een persoonlijk gesprek.
Neemt daarvoor vrijblijvend contact op met de koster/beheerder Eric Rossing.