Levensmomenten

Trouw – of zegenviering

Heeft u trouwplannen: van harte gefeliciteerd! We wensen u een mooie dag toe, waar u nog lang met plezier op terug kunt kijken. Op deze feestelijke dag bent u natuurlijk ook welkom in de kerk. Ook als een van beiden niet- of andersgelovig is.
Voor een vrijblijvend gesprek kunt u contact opnemen met een van onze predikanten. Het is verstandig om dat minimaal 3 maanden van tevoren te doen. In eventuele vervolggesprekken zal hij of zij de trouwdienst graag met u voorbereiden.

Voor de reservering van de kerk kunt u het best zo spoedig mogelijk contact opnemen met koster.

Dopen

doopvond Dorpskerk Twello

Wij geloven in Gods liefde voor ieder mens, klein en groot. Wanneer je jezelf of je kind wilt laten dopen, is dat een antwoord op het eerste woord van God: 'Ik wil met jou verbonden zijn, je leven lang'. Door de doop maak je ook deel uit van de wereldwijde gemeenschap van de kerk, en dichterbij: van de plaatselijke gemeente.

Wil je graag gedoopt worden, of wil je je kind(eren) laten dopen, of een gesprek over de doop?
Neem dan contact op met een van onze predikanten, en hij of zij zal je verder helpen.

Afscheid

Als er iemand overlijdt, is dat zeer ingrijpend. Op een goede manier afscheid nemen, helpt om verder te kunnen. We willen daarbij graag van dienst zijn.

Als u graag wilt dat een pastor het afscheid begeleidt en/of leiding geeft aan de afscheidsdienst: neem gerust contact op met een van onze predikanten. We zullen ons best doen om met zorg en aandacht in deze verdrietige periode aanwezig te zijn.