Kerkdiensten meekijken en luisteren

Als u niet bij de kerkdienst aanwezig kunt zijn, bieden wij de mogelijkheid om kerkdiensten hier mee te beleven. Ook kunt u diensten van de afgelopen weken terugkijken via het archief van kerkdienstgemist.

Live meekijken

Mocht u tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met het Multi Media Team van onze gemeente.

Eerdere kerkdiensten terugkijken

Wilt u een opgenomen kerkdienst terugkijken? Klik dan hier om naar het archief te gaan >>>

Oecumenische Omroep Voorst

Ook kunt u via de Oecumenische Omroep Voorst (OVV) een kerkdienst beluisteren van één bij de OOV aangesloten kerken. Meer informatie >>>

Agenda kerkdiensten

Agenda kerkdiensten Dorpskerk Twello

In onze agenda vindt u de tijden en aanvullende informatie over onze kerkdiensten.

Archief uitzendingen

Archief uitzendingen Dorpskerk Twello

In het archief kunt u eerder opgenomen kerkdiensten terugkijken.

Kerkdienstgemist

Onze live uitzendingenen en het archief worden verzorgt door Kerkdienstgemist.

Privacyverklaring Opname Kerkdiensten

Gemeenteleden die niet bij de kerkdiensten aanwezig (kunnen) zijn, bieden wij de mogelijkheid om via kerk-tv de kerkdienst te volgen. Bij het maken van de opname proberen wij een zorgvuldig evenwicht te vinden tussen de privacy van de bezoekers van de kerkdienst en de betrokkenheid van de kijker bij de kerkdienst.