Gebouw Irene Dorpskerk Twello

Het gebouw Irene is gelegen naast de kerk.

Irene beschikt, behoudens grote en kleine zalen op de begane grond en de bovenverdieping, ook over een grote kelder. Deze is ideaal voor het ontplooien van activiteiten voor de jeugd, zoals clubavonden, cursussen of disco. De ruimtes zijn goed toegankelijk en in de omgeving zijn ruime parkeermogelijkheden.

Activiteiten op de zondag

Op de zondagen wordt gebouw Irene gebruikt als er jeugdactiviteiten plaatsvinden, zoals kindernevendienst en oppasdienst. Zie Jeugd

Na de kerkdienst worden de kerkgangers altijd genodigd voor een kopje koffie of thee en om nog na te praten.

Exposities

Bovendien zijn er in de grote zaal op de begane grond wisselende exposities van schilderijen van zowel amateur- als beroepskunstenaars

Verhuur

Zowel de Dorpskerk als gebouw Irene zijn te huur.

Openingstijden

Gebouw Irene is geopend op maandag t/m donderdag van 10.00 tot 17.00 uur en op zondagen na afloop van de kerkdienst. Op vrijdag en zaterdag is dit gebouw dus gesloten.