21 november: Lichtjesdag Dorpskerk Twello

{image path="images/2020/11/13_d2a0c81674_eeuwigheidszondag.jpg"}

Of het nu kortgeleden is of jaren terug, de sterfdag van een geliefde vergeet je niet.
Mensen die lid zijn van een kerk hebben daarvoor rituelen, zoals Allerzielen of Eeuwigheidszondag.
Maar ook als je niet bij een kerk bent aangesloten, is het fijn om stil te staan bij degenen die je moet missen.

Daarom organiseert de Dorpskerk in Twello ‘Lichtjesdag’, op zaterdag 21 november van 13 tot 16 uur.
Iedereen is welkom om een kaars aan te steken, of je nu kerklid bent of niet.
En als je behoefte hebt aan een luisterend oor dan zijn daarvoor mensen aanwezig.

Je kan hooguit met zijn tweeën naar binnen, met mondkapje, en we vragen je om in de kerk anderhalve meter afstand te houden.

De ingang is onder de toren van de Dorpskerk en de toegang is gratis.