Geslaagde rommelmarkt op 13 april 2019

{image path="images/2019/04/22_7386c4f569_Rommelmark2019.jpg"}

Op zaterdag 13 april was het na maanden voorbereiding weer zo ver. Om 09.00 uur gingen de hekken open en de vele mensen die al vroeg stonden te wachten gingen in een draf richting de kraam van hun keuze. In de ochtend was het lekker druk en gezellig rondom de Dorpskerk en daar werkte het weer met af en toe een zonnetje ook aan mee.

De vele vrijwilligers stonden klaar om de ingebrachte goederen aan de man te brengen en iedereen had er weer veel plezier in. Van een mooi boekje tot een fiets of een puzzel voor de (klein)kinderen, er was van alles te koop op de rommelmarkt.

De opbrengst was meer dan vorig jaar: ruim € 17.000! Dat is een super mooi bedrag dat in het restauratiefonds van het orgel en de kerk gaat. Daarnaast worden  er dit jaar 100 nieuwe stoelen voor in gebouw Irene gekocht.

Wij als rommelmarkt commissie zijn zeer tevreden en willen ook graag onze sponsoren bedanken: Jumbo Twello (voor de lekkere bolletjes), de leveranciers van de bloemen/planten: Puur bloemen Twello, Hartink Twello, de Ruiter Teuge, Papillon Teuge , Schoneveld-Breeding Twello/Wilp-Achterhoek en Mentink Buddezand-Wilp.

De overgebleven kleding, schoenen, kleedjes, stoffen, etcetera zijn naar een goed doel gegaan, nl. www.dorcas.nl.

Het was weer een super geslaagde rommelmarkt en met een mooie opbrengst. Iedereen bedankt voor de inzet en graag tot volgend jaar!