Eigen nieuwspagina voor Groene Kerk Twello

{image path="images/2019/04/15_f502e62ea7_environment.jpg"}

De activiteiten van de werkgroep Groene Kerk Twello nemen zo'n grote vlucht dat met ingang van 15 april 2019 voor deze werkgroep een eigen nieuwspagina is aangemaakt!

Het nieuws van de Groene Kerk is op te vragen door in het hoofdmenu te kiezen voor Groene Kerk, of klik op deze link om er direct naar toe te gaan.

De pagina is nog in ontwikkeling, dus er zullen komende weken vast nog wat wijzigingen worden doorgevoerd. Heb je opmerkingen, aanvullingen of andere ideeën, reageer dan even naar deDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of stuur een berichtje aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..