Een bloemetje van de Dorpskerk

{image path="images/2019/05/28_27c2cfa27b_boeket-bloemen.jpg"}

Als u op zaterdag 8 juni zo tussen 11.00 en 12.30 uur in het centrum van Twello komt, zou het zomaar kunnen dat u mensen ziet lopen die bloemen uitdelen, met aan die bloem een kaartje. Wie zijn deze mensen en waarom doen ze dit?
Deze actie wordt georganiseerd door de werkgroep ZWO van de Protestantse Gemeente (Dorpskerk) in Twello. Misschien kent u de Dorpskerk van de rommelmarkt of de kerstwandeling? Of wellicht heeft u er wel eens een kerkdienst bezocht of bent u in het stiltecentrum van de kerk geweest?

Met deze bloemengroet wil de Protestantse Gemeente Twello u gezegende pinksterdagen wensen. U kunt de bloem natuurlijk thuis op een vaasje zetten. Het zou nog mooier zijn als u de bloem doorgeeft aan iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken!

Natuurlijk bent u van harte welkom in de Dorpskerk; elke zondagmorgen om 10.00 uur is er een dienst en het stiltecentrum is van maandag t/m zaterdag open van 10.00 tot 17.00 uur.