Dorpskerk Twello open op zaterdag 5 juni

Kerk open

Op zaterdag 5 juni van 14 tot 16 uur zet de Dorpskerk in Twello zijn deuren open voor iedereen die behoefte heeft aan een een moment van stilte en inspiratie.

Je kunt zo even binnenlopen. Om even te zitten, om een kaarsje voor iemand aan te steken of om naar muziek te luisteren.

Ook zijn er schilderijen van Jos Timmers te zien. Jos was een verdienstelijk amateur-schilder uit Twello. Hij is begin 2021 overleden. Hij was betrokken bij de Dorpskerk.

De Dorpskerk ligt aan de Dorpsstraat 10 in Twello. De ingang van de kerk is onder de toren. Je kunt de kerk weer verlaten via het stiltecentrum. Op die manier zorgen we ervoor dat de bezoekjes coronaproof kunnen verlopen.

Behalve op 5 juni a.s. zal de kerk ook op zaterdag 3 juli geopend zijn voor bezoekers.

Je bent van harte welkom!