Collectanten gevraagd

Kerk in Actie zoekt collectanten voor huis-aan-huiscollecte. Van maandag 18 november tot en met zaterdag 23 november 2024 organiseert Kerk in Actie haar landelijke huis-aan-huiscollecte. Met de opbrengst helpt Kerk in Actie kinderen in Oekraïne de oorlog door. Om deze collecte tot een succes te maken, zijn veel collectanten nodig. Doe je mee?

Kerk in Actie organiseert deze collecte om geld op te halen voor kinderen in Oekraïne. Zij leven nu al ruim twee jaar in een verschrikkelijke situatie van oorlog en geweld. Kerk in Actie helpt hen deze tijd zo goed mogelijk door te komen. Met voedsel- en zadenpakketten, zodat er toch eten op tafel is. Met opvangplekken waar ze kunnen opwarmen en spelen. En met psychosociale hulp om trauma’s te voorkomen of te beperken. Bekijk ook dit filmpje.

Tijdens de vorige huis-aan-huis-collecte van Kerk in Actie hebben 30 collectanten in Twello en Teuge € 4.350 opgehaald. Echter in vele wijken en straten is er toen niet gecollecteerd. We kunnen daarom in Twello en Teuge nog veel nieuwe collectanten gebruiken. Wil jij meehelpen om van deze collecteweek in Twello en Teuge een groter succes te maken?

Kerk in Actie organiseert deze huis-aan-huiscollecte dit jaar voor de vijfde keer. Kerk in Actie kiest er bij de huis-aan-huiscollecte voor om specifiek voor één noodhulpprogramma te collecteren. Naast de noodhulp aan Oekraïne biedt Kerk in Actie momenteel ook hulp bij andere humanitaire rampen zoals in Gaza, Soedan, Ethiopië en Myanmar.

Bertus Stevens
tel. 06 3893 1809