The Passion in Beekbergen

Paaswake en Concert op donderdag 30 maart rond en in De Dorpskerk in Beekbergen

In aanloop naar de landelijke Passion organiseert de Protestantse Kerk in Nederland The Passion 40daagse. Gemeenten verspreid over heel Nederland doen hieraan mee door de organisatie van een Paaswake en Concert.

De kerkelijke gemeenten van Beekbergen, De Hofstad in Apeldoorn en van Lieren organiseren in samenwerking een Paaswake en Concert op donderdag 30 maart a.s. Deze activiteiten vinden plaats rond en in de Dorpskerk in Beekbergen (Kerkweg 35).

Paaswake

Op 30 maart is het Passion-kruis aanwezig in de tuin van de Dorpskerk. Iedereen is vanaf 16.00-22.30 uur van harte welkom in de tent die naast het kruis staat. Voor een kopje koffie/thee; een praatje of stilte. Ook is er gelegenheid om een kaarsje aan te steken.

Concert

Vanaf 19.30 uur is de kerkzaal open voor het concert van Rob Favier dat om 20.00 uur begint.

Hij zingt liederen over het thema van de Passion 40daagse: ‘Uit liefde voor jou’. Het belooft een bijzondere avond te worden.

Kaarten voor het concert kunnen worden besteld via de website www.thepassion40daagse.nl of www.zingenindekerk.nl Voor kinderen en jongeren kost een kaartje € 3,50; voor volwassenen € 10,-.