In juli + augustus onlinediensten, met koffie na!

{image path="images/2020/07/11_15e8088a72_medium_orgel-01-large.jpg"}

Omdat er over de corona-risico’s van zingen nog onvoldoende duidelijk is, heeft de kerkenraad besloten om de onlinediensten in juli en augustus nog voort te zetten. We hopen op zondag 6 september om 10.00 uur weer een kerkdienst in onze eigen kerk te houden waar (een aantal) gemeenteleden bij aanwezig kan zijn. Op deze website lees je hier tegen die tijd hier meer over.

Bij mooi weer nodigen we je uit om in de maanden juli en augustus in de tuin achter de kerk een kopje koffie met ons te drinken. Uiteraard gaat het alleen door als het niet regent. Mocht je twijfelen: na de onlinedienst komt in beeld of het koffiedrinken in de tuin wel of niet doorgaat.
Uiteraard houden we de anderhalve meter afstand met elkaar aan. Wel is het goed om te weten dat de toiletten dan niet toegankelijk zijn. We zien je graag bij de koffie!

De onlinediensten worden zeer goed bekeken!
Regelmatig krijgen wij complimenten over de onlinediensten. Complementen over de inhoudelijke dienst, de muzikale ondersteuning, de zang van de zanggroep en de geluids- en beeldkwaliteit.
Een van de leden van het MMT heeft uitgezocht op hoeveel beeldschermen de dienst wekelijks bekeken wordt. Dit is gemiddeld op meer dan 160 beeldschermen. Vast en zeker zitten achter meerdere beeldschermen meerdere personen, zodat de verwachting is dat er wekelijks toch wel tussen de 240 en 320 mensen de diensten meebeleven! Wat een mooi resultaat.
U kunt onze diensten ook volgen via www.kerkdienstgemist.nl