KREDO is het kerkblad van de Protestantse Gemeente Twello. Het blad verschijnt maandelijks, behalve in de zomermaanden (een juli-augustusnummer) en rondom Kerst / Oud- en Nieuwjaar (een december-januari-nummer en een januari-februarinummer).

Download Kredo

Op deze website vindt u de webversie van de laatste 6 uitgaven van het blad.

Privacy

Omdat de Protestantse Gemeente Twello een privacyprotocol hanteert, wijkt de webversie af van het gedrukte exemplaar. Items die betrekking hebben op geboorte, overlijden, opname in verpleeginrichting en dergelijke zijn eruit weggelaten.

Abonnement

Leden van onze gemeente kunnen een abonnement nemen op de gedrukte versie.
Hiervoor kunt u contact opnemen met het kerkelijk bureau via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
U krijgt het blad dan thuisbezorgd. Het abonnement kost € 15, - per jaar.

Kopij

Houdt u daarbij rekening met datum en tijd zoals die op het voorblad van de laatstverschenen KREDO is vermeld.

Redactieadres

Verspreiding