Culturele Vind 'et Markt

Vindet-markt
  zaterdag 21 september 2024 11:00 - 15:00

Op zaterdag 21 september van 11.00 - 15.00 uur organiseert onze Dorpskerk, de coalitie Jaar van Elkaar, weer een Vind 'et Markt. De markt vindt plaats in en om de kerk en in gebouw Irene.

Na het succes van vorig jaar, waarbij de markt in het teken van duurzaamheid en kleding stond, organiseren we dit jaar een Culturele Vind 'et Markt vol eten, muziek en verhalen.

Verschillende culturen en nationaliteiten zullen invulling geven aan de markt. Je kunt genieten van een Japanse theeceremonie, een djembé workshop en zang, de receptenruilbeurs, lekkere hapjes verzorgd door de Pruttelpot en Inclusive Wave, het met ABC de Cirkel ontwerpen van je eigen vlag, de gedichtenwedstrijd van Mens&Welzijn en nog veel meer!

Er is voor jong en oud van alles te horen, te zien en te proeven! Allemaal komen dus :-)