Ons geloof

In onze gemeente zoeken wij wat het christelijk geloof in deze tijd betekent in het leven van alledag en in bijzondere omstandigheden. We laten ons daarbij inspireren door verhalen in de Bijbel, in het bijzonder over Jezus.

Bijbel - De woorden van God

Van daaruit willen we een plek zijn waar men zorg draagt voor elkaar en de wereld om ons heen; een plek waar we vreugde, verdriet, troost, bemoediging en hoop met elkaar delen in ons zoeken naar God.

Maar waarin ook verhalen en ervaringen van anderen, dichtbij en ver weg, ons veel te zeggen kunnen hebben.

Welkom

Daarom is iedereen van harte welkom om met ons mee op weg te gaan; in een kerkdienst in onze Dorpskerk of bij een van onze activiteiten in ons naast de kerk gelegen gebouw Irene.

Andersom kan ook

Andersom komen wij graag naar u toe als u 'het even niet ziet zitten'. Aarzel dan niet om ons pastoraat om hulp te vragen. Een gesprek kan veel betekenen.

Ook kan het zijn dat u andere, meer praktische, zorgen hebt. U mag dan altijd een beroep doen op onze diaconie, die u dan zelf hulp biedt of u helpt door contact te leggen met de juiste instanties.

Het is immers de opdracht van onze kerk om te helpen wie hulp nodig heeft, in welke vorm dan ook.