Lockdown maatregelen

De lockdownmaatregelen die zondag 19 december 2021 zijn ingegaan hebben helaas ook (weer) effect op de kerkdiensten in de Dorpskerk van Twello; die zijn tot nader order alleen online te volgen.

Kerkdiensten
We hadden gehoopt dit jaar weer eens een normale kerst met elkaar te kunnen vieren. Helaas; ook de speciale kerkdiensten rondom Kerst kunnen alleen online worden bezocht. Dit geldt voor zowel de kerstnachtdienst (vrijdag 24 december om 22:00 uur) als de diensten op Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag (beide om 10:00 uur). Ook op Oudejaarsdag is er een dienst (om 19:00 uur).

Vanaf zondag 2 januari 2022 zijn alle reguliere diensten op zondagmorgen om 10:00 voorlopig ook online.

U kunt de kerkdiensten meekijken via kerkdienstgemist.nl.

Avondactiviteiten
Alle avondactiviteiten in gebouw Irene naast de Dorpskerk, waren al gestopt. Dat geldt nu voorlopig voor alle bijeenkomsten.

Meet-in 11
Vanuit de Dorpskerk wordt in samenwerking met de bibliotheek iedere vrijdagmiddag Meet-in 11 georganiseerd. Iedereen kan dan binnenlopen in de bibliotheek voor een praatje en een kop koffie of thee. Ook deze activiteit moet voorlopig stoppen.
De organisatoren hadden graag het jaar met de bezoekers willen afmaken, maar de gezondheid gaat voor.
Zij wensen iedereen fijne kerstdagen en hopen dat deze goedbezochte middagen in het nieuwe jaar snel weer van start kunnen gaan!