Kerstwandeling Dorpskerk Twello

{image path="images/2018/11/25_14eaa01c68_stal.jpg"}

Na het succes van vorig jaar zetten we de traditie voort. Op 22 december 2018 vindt opnieuw de Kerstwandeling Dorpskerk Twello plaats. De voorbereidingen zijn in volle gang!

De wandeling begint bij de Dorpskerk, waar kinderen voor vertrek een mooi sfeerlichtje mogen maken om mee te nemen op pad. Tussen 17:00 en 19:30 uur kan om de 5 minuten in groepen van ongeveer 15 personen (bekenden en onbekenden) worden gestart met de wandeling.

Op de 1,2 km lange route kunt u kijken naar het voor velen bekende Kerstverhaal en luisteren naar blazers van Excelsior, de klanken van de midwinterhoorns, muziek in Kerstsfeer van Kinderkoor Klarenbeek, Iris Nikkels en leerling violisten van Katarina Taruchaladze.
Hang uw Kerstwens op in de wensbomen (gesponsord door Dhr. Hulscher) en maak een selfie bij de Kerststal.
De route eindigt achter de Dorpskerk, waar u na afloop tegen een vriendelijk prijsje de inwendige mens kunt verwarmen. De kinderen kunnen er brood afbakken boven een knapperend vuurtje (m.m.v. Scouting de Vundelaar Twello) en samen kunnen we rond 20:15 uur uit volle borst meezingen met welbekende oude Kerstliederen. Een prachtige start van de kerstdagen, u bent van harte welkom!

Aanmelden van te voren via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (vermeld het aantal personen en de voorkeurstijd).

De toegang is gratis. Een vrijwillige gift na afloop wordt gewaardeerd, dit komt ten goede aan de organisatie van de Kerstwandeling.

Gratis parkeren kan in het dorp op het Marktplein, in de parkeergarage Sikkeplein (parkeerschuur naast de Aldi), achter de Expert, op het Barteldplein en onder andere op de parkeerplekken bij het Station (Raccordement).