Ivm het weer: aangepast programma kinderkerstviering

{image path="images/2019/11/26_a7e6a12ed3_kerstviering2019.jpg"}

Vanwege de voorspelde regen is het programma van de Kinderkerstviering een beetje aangepast.
De geplande activiteiten op het kerstplein (naast de kerk) worden naar binnen verplaatst. En er is geen gezellig samenzijn op het plein voorafgaand aan de viering. De activiteiten na de viering gaan wel door, zij het in wat aangepaste vorm.

Na de viering in de kerk kunnen we in gebouw Irene (naast de kerk) nagenieten met warme chocolademelk, koffie/thee of een glaasje glühwein. Omdat het binnen is, helaas geen vuurkorven en geen broodjes afbakken, wel marshmello's.

Maar we gaan het vast en zeker heel gezellig maken samen!

Alles op een rijtje:
Dinsdag 24 december
Dorpskerk Twello
De viering in de kerk begint om 19.00 uur
Na de dienst een gezellig samenzijn in gebouw Irene (naast de kerk)
Alle kinderen van de basisschool samen met hun ouders, grootouders, broers en zussen, ooms en tantes, buren, vrienden, enz. zijn van harte uitgenodigd!
Jullie komen toch ook?

Groetjes,
Willemien Toonen en Jojanneke Voorthuis

Overigens is er op 24 december ook de gebruikelijke Kerstnachtdienst, om 22:00, die deze keer wordt voorgegaan door ds. E. Rijks. Ook daar van harte welkom.

Zie ook: Agenda kerkdiensten