Zomerse lunch in gebouw Irene

19_31c2cd6bd0_Vluchtelingen_1000
  zondag 26 juni 2022 12:00 - 14:00

De mensen van de dorpskerk willen graag met dorpsbewoners met een niet Nederlandse achtergrond en vluchtelingen uit Oekraïne ontmoeten.
Voel je welkom om 26 juni aan te schuiven bij een lunch in Gebouw Irene.
Voor de kinderen zijn er spelletjes en tijdens het eten wordt gezorgd voor een muzikaal vleugje uit ieders eigen cultuur.
Het is leuk als je een, voor jou traditioneel, gerecht wilt maken en / of meenemen. Eventueel gemaakte kosten worden vergoed.

Waar       : Irene, gebouw naast de Dorpskerk, Dorpsstraat 10 in Twello
Wanneer : Zondag 26 juni 2022
Tijd          : 12.00 tot 14.00 uur

Aanmelden is nodig, doe dit voor 20 juni. En daarbij ook graag aangeven met hoeveel personen (volwassenen en kinderen) en of er een traditioneel gerecht wordt meegebracht.

Aanmelden kan bij: