Inloopmiddag

28_29628579d3_21_6b65ba9863_40-dagentijd
  vrijdag 19 april 2019 14:00

Bibliotheek Twello

Omzien en ontmoeten in de Veertigdagentijd.
De wereld krijgt weer kleur nu de lente doorbreekt! Een nieuw begin. In het kerkelijk jaar leven we in de Veertigdagentijd toe naar Pasen; een nieuw begin. Jezus overwon de dood en maakt een nieuw begin mogelijk voor ons allen.
In het kader van ‘verbindingen leggen van onze kerk met het dorp’ organiseert de diaconie in de Veertigdagentijd, samen met Henk-Jan Gosseling, inloop middagen in de bibliotheek aan het Marktplein 11.
Op 4 vrijdagen voor Pasen:

29 maart en 5, 12 en 19 april van 14.00-16.00 uur.

Omzien en ontmoeten, daar gaat het om. Iedereen is welkom om op deze middagen een praatje te komen maken en een kopje koffie/thee te drin-ken. Op de markt zullen flyers uitgedeeld worden om de mensen hierop attent te maken.
Lijkt het u/jou leuk om als gastheer/-vrouw aanwezig te zijn op deze middagen of wilt u/jij helpen de flyers uit de delen? Heel fijn! Aanmelden hiervoor kan bij Henk-Jan Gosseling.
Voor vragen kunt u/jij bellen of mailen.
Namens de voorbereidingsgroep,
Mieke Koers